Case: Arealdesign
Om virksomheden:
En arkitektvirksomhed med lokation i Aarhus området. Google Ads skulle sættes op fra bunden uden tidligere data.
Sådan blev det gjort:
Når man skal promovere en serviceydelse i et bestemt område er det vigtigt at afgrænse søgeordene så de kun bliver udløst når brugeren befinder sig i et bestemt område, eller hvis der søges på en bestemt by/ område. Sådan blev kampagnerne bygget op hos ArealDesign, så budgettet ikke blev brugt på unødvendige ord.
Ejer, Thomas Hansens udtalelse om samarbejdet:
“Marianne har hjulpet mig og min virksomhed med udvikling og opsætning af annoncering. Denne annoncering har givet utrolig mange leads og dermed nye kunder“
Jeg havde selv forsøgt mig inden og var derfor skeptisk for om det nu virkede – Med Mariannes kompetencer, er dette virkelig blevet modbevist og jeg har nu næsten for travlt 😉
Marianne er grundig med forberedelserne og jeg tror på netop dette gjorde at annonceringen viste resultater lige med det samme.”
Hvem står bag?
Hej Mit navn er Marianne. Det er mig, der skriver alle artiklerne her på siden. Jeg elsker Google markedsføring, fordi man lader kunderne komme til en når deres behov opstår.