Google Ads Bureau
GOOGLE ADS HJÆLP TIL SMÅ VIRKSOMHEDER
Små priser - Ingen bindinger - Ingen mærkelig kontrakter
Hvem er dit Google Ads Bureau?
HEJ – Marianne her 👋👋 Om du vil kalde mig for et Google Ads-Bureau bestemmer du selv – men her i biksen er det faktisk kun mig. Hvis du indgår et samarbejde med min virksomhed er det KUN mig du har kontakt med – Ingen sælgere der lover dig guld og grønne skove – Kun mig, NORDJYDEN der giver dig realistiske forventninger og siger tingene lige ud. Jeg er Google Specialist – dvs. jeg laver KUN Google markedsføring.
Jeg elsker at hjælpe mindre virksomheder med at få kunder fra Google.
PRISER DER ER TIL AT FORSTÅ
Til dig der har en alm. hjemmeside
- Starter-Pakken 850 ,-
Pr. Måned
Månedligt Google budget: 1-3.499,-
- Vækst-Pakken 1500 ,-
Pr. Måned
Månedligt Google budget: 3.500-10.000 ,-
Til dig der har en Webshop
- Starter-Pakken 850 ,-
Pr. Måned
Månedligt Google budget: 1-3.499,-
- Vækst-Pakken 1500 ,-
Pr. Måned
Månedligt Google budget: 3.500-10.000 ,-
- Deluxe-Pakken 2500 ,-
Pr. Måned
Månedligt Google budget: +10.000 ,-
Sådan her foregår et Google Ads samarbejde
Opstart
Til at starte med skal jeg først have adgang til din Google Ads konto (hvis du har en) og andre relevante programmer.
Budget og Forventning
Herefter aftales der et realistisk budget, mulige mål og meget mere.
Opstart og opsætning
Så går jeg i gang med at sætte din konto op efter de ting vi har aftalt - Eller ændrer opsætningen på din nuværende konto hvis du allerede har et setup kørende.
Tilretning og tilpasning
Tingene kan aldrig være perfekte fra start. Der rettes til, forbedres og justeres budgetter.
RAPPORTERING GJORT EFFEKTIVT !
Vidste du, at mange Google ads bureauer og konsulenter bruger 3-7 dage hver måned på at lave rapporter? Altså tid som du er med til at betale !
Den tid har jeg skåret væk og sat den i systemer som kører på automatik. Derfor får du hver måned en status med alle dine vigtigste tal så der er 100% gennemsigtighed og overblik over de vigtigste tal som forbrug, gennemsnitlig CPC, visninger, klik, henvendelser, ROAS og naturligvis omsætning.
Så du bedre kan vurdere om der skal skrues op eller skrues ned !
Andre små virksomheder som også har fået min hjælp til Google Ads
Google Ads er langt mere end tekstannoncer
Få et glimt og et overblik over de mange muligheder der er ved at bruge Google Ads.
Display / Banner annoncering
Banner annoncering er typisk ikke den kanal der skaffer flest salg, men det er en perfekt kanal til at bygge brandbevidsthed for din virksomhed. Så selvom brugeren nødvendigvis ikke klikker på dine annoncer skaber det alligevel bevidsthed omkring dine produkter eller ydelser.
Ved hjælp af den rette målgruppe og det rigtige visuelle look kan du tiltrække opmærksomhed på en effektiv og billig måde.
Google Shopping
Har du en webshop kan du stort set ikke komme udenom shopping formatet. Google shopping er der hvor dine produkter vises direkte ude i Googles resultater, og kunden kan se hvad det koster og et billede af produktet. Det er ligeledes også det første man bliver præsenteret for hvis man søger på mobilen, hvorfor du som webshopejer SKAL være synlig her, specielt hvis du har et konkurrencedygtigt produkt.
Videoannoncering / Youtube Ads
Med Google Ads kan du også annoncere på Youtube med videokampagner. Youtube er super til at skabe mere opmærksomhed omkring din virksomhed – uden at det koster spidsen af en jetjager. Alt du skal bruge er en video der virkelig fanger dit publikum.
Vi er et godt match på Google hvis du ønsker:
Hvorfor kan Google Ads ikke bare sættes op, og så lad det køre af sig selv?
Godt spørgsmål og det korte svar må blive: Fordi det aldrig kan være perfekt fra start.
Det er ikke til at vide på forhånd hvad folk 100 % mener når de søger efter dine produkter eller dine ydelser. Når du sætter en kampagne igang inde i Google Ads får du en masse data ind og alt efter hvad der giver resultater, kan der skrues op for – og det der ikke virker skal skrues ned eller helt slukkes for.
Du bliver måske klogere og klogere på hvad folk søger efter og du skal sende dem hen til det rigtige sted på din hjemmeside – måske skal du endda udvikle nye sider fordi man kan se at folk efterspørger det.
Alt dette data får vi ind i google Ads – så det handler hele tiden om at udvikle perfektionere og bygge på. Du skal derfor også være klar på måske at lave ændringer på din hjemmeside, for at give brugeren den bedste oplevelse. For klikpriserne på Google går kun en vej og det er op ad.
Generelle spørgsmål om Google Ads
Hvad koster Google Ads?
Det smarte er at du bestemmer helt selv, hvor mange penge du vil sætte af til annoncering.
Fra 10 kr om dagen til flere millioner.
Du skal nok regne med et budget på omkring 1000 kr pr måned til en start hvis du er helt ny og sælger service ydelser.
3-5000 kr om måneden hvis du er en webshop og vil starte konservativt op.