Google Shopping Minikursus
LÆR AT BRUGE MINE 7 GO-TO SHOPPINGSTRATEGIER - Så du får succes med dit salg
Sådan implementerer du de 7 forskellige Shopping strategier step-by-step - lær at sætte det hele op (og lær alle mine genveje)
Er du Webshop-ejer?
Så kan du IKKE komme udenom Google Shoppingformatet ....
Du ved, det kampagneformat hvor du ser produkterne direkte ude i Googles søgeresultater.
MEN ....
Hvis du bare tager ALLE dine produkter og smider dem ind i en samlet kampagne, risikere du alt spilde rigtig mange penge på "dårlige produkter"
Derfor skal du vide hvordan du kan splitte dine kampagner op, så Google bruger pengene på de RIGTIGE produkter
Problemet med smart-bidding og Googles algoritmer
Problemet med at bruge smart-bidding og Googles algoritmer er, at Google kan spilde rigtig meget budget på produkter, der ikke sælger godt.
Hvis din butik tilbyder et bredt udvalg af produkter, er der højst sandsynligt nogle af produkterne, der sælger skide godt - og andre, der sælger knap så godt eller direkte dårligt - JA, og nogle bliver måske aldrig vist.
Hvis du kun har én kampagne kørende med alle dine produkter i en stor pærevælling, risikerer du at spilde over halvdelen af budgettet på produkter, der ikke fører til salg - og det er sku da træls, ikk?
Og ikke mindst, spild af annoncekroner.
Hvis din butik tilbyder et bredt udvalg af produkter, er der højst sandsynligt nogle af produkterne, der sælger skide godt - og andre, der sælger knap så godt eller direkte dårligt - JA, og nogle bliver måske aldrig vist.
Hvis du kun har én kampagne kørende med alle dine produkter i en stor pærevælling, risikerer du at spilde over halvdelen af budgettet på produkter, der ikke fører til salg - og det er sku da træls, ikk?
Og ikke mindst, spild af annoncekroner.
Nogle af strategierne herunder er egnede til en helt ny konto, imens andre opdelinger har behov for noget historisk data, før det er realistisk.
Derfor vil jeg præsentere dig for 7 forskellige shopping-strategier og vise dig hvordan du implementere dem - så der er helt sikkert en der også passer til din butik !
Derfor vil jeg præsentere dig for 7 forskellige shopping-strategier og vise dig hvordan du implementere dem - så der er helt sikkert en der også passer til din butik !
FÅ DE 7 SHOPPING METODER + OPSÆTNINGSGUIDEN & LÆR ALLE GENVEJENE !
Denne step for step træning kan hjælpe dig med at udnytte Google Shopping formatet til fulde
De 7 Shoppin-Strategier er:
Metode 1: Dyre produkter VS Billige produkter
Metode 2: Tilbudsvarer vs. varer der ikke er på tilbub
Modul #4
Sådan holder du din konto i tip-top stand og sådan laver du ændringer
Her lærer du:
- Hvad er negative søgeord og hvordan du bruger dem
- Hvad du kan du optimere når din kampagner er i gang
- Min optimerings rutine
- Hvordan du kommer videre hvis du sidder fast eller ikke får nok kunder?
Her er hvad mini-kurset indeholder:
Mød din underviser: Marianne Gilbak
HEJ – Mit navn er Marianne. Jeg har drevet virksomhed siden jeg var 25, hvor jeg hurtigt forelskede mig i Googles magt – og hvor lækker en markedsføringsmetode det er.
Jeg elsker at hjælpe mindre virksomheder med at få kunder fra Google – for det behøver hverken at være kompliceret eller kræve store budgetter med store reklamebureauer.
JA TAK - Men hvad koster det ?
1500 kr. (ex moms)
Det er ca. 1/2 af prisen som du skulle betale en konsulent HVER MÅNED - Hvis de skulle styre din Ads-konto for dig
Med det samme du har gennemført din betaling får du adgang til ALT materialet, så du kan komme i gang med at sætte dine egne kampagner op - Eller optimere dem som du har kørende.